czwartek, 27 stycznia 2011

Sidney Polak

Kolejny autograf otrzymałem od polskiego muzyka, kompozytora i autora tekstów - Sidneya Polaka.

Dostałem 3 pocztówki z podpisami. Drugie zdjęcie przedstawia tył pierwszej pocztówki. Na drugiej i trzeciej są autografy Sidneya i osób z jego zespołu. Dostałem to po napisaniu za pomocą formularza na stronie muzyka. Obecnie nie ma tego formularza. Jeśli chcecie posiadać ten autograf, to może spróbujcie napisać na jakiś adres e-mail podany na jego stronie w zakładce kontakt.

5 komentarzy:

  1. U mnie nn, serdecznie zapraszam do czytania i komentowania :) www.autografy-gwiazdy-wera.blog. onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj !
    Bardzo serdecznie gratuluję autografów Sidneya. Ja również posiadam jego autograf, ale mi przysłał tylko takie zdjęcie, jak twoje pierwsze. No i ja za autograf musiałem zapłacic 5 zł ... No ale cóż ;-) Ważne że jest ;-P
    Pozdrawiam ! [autografy-bartek]

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Fajny blog ;) Zajrzyj na: www.aggy-autografy.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nowa notka zapraszam serdecznie.
    autografy-sabina.blog.onet.pl
    Gratuluję zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ja mam autograf De mono,Libera ,Ewy Błaszczyk,aktoów z pierwszej miłości.

    OdpowiedzUsuń