poniedziałek, 17 stycznia 2011

Olga Bończyk Joanna Liszowska Andrzej Krzywy Wojtek Medyński Karolina Nowakowska Aleksandra Woźniak

Dzisiaj opiszę 6 autografów, ponieważ wszystkie otrzymałem z tego samego miejsca. Są to autografy od:
  • Olga Bończyk - polska aktorka teatralna, filmowa i wokalistka
  • Joanna Liszowska - polska aktorka
  • Andrzej Krzywy - polski muzyk
  • Wojtek Medyński - polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy
  • Karolina Nowakowska - polska aktorka serialowa, tancerka i piosenkarka
  • Aleksandra Woźniak - polska aktorka filmowa
Nie są one niestety odręcznie podpisane. Podpis jest nadrukowany razem ze zdjęciem.




Oto jak zdobyłem te autografy. Na początku znalazłem adres e-mail do jednej z tych osób (biuro@mizgalski.pl). Tam napisałem wiadomość z prośbą o autograf (nie wskazałem na konkretną osobę). Dostałem odpowiedź. W załączniku były wszystkie zdjęcia (oprócz J. Liszowskiej). Była tam też informacja, że mogą również wysłać je pocztą. Jeśli tego chce, to muszę wysłać kopertę z adresem zwrotnym i znaczkiem na adres:
Studio Muzyki i Reklamy Maciej Mizgalski
ul. Wiosenna 6
64-100 Leszno
z dopiskiem "Autograf wszystkich"
Tak zrobiłem i po ok. tygodniu otrzymałem autografy Olgi Bończyk, Joanna Liszowska, Karoliny Nowakowskiej i Andrzeja Krzywego. Pozostałych chyba w tym momencie nie posiadali. Autograf Andrzeja Krzywego jest troszeczkę większy niż 10 cm na 15cm, a reszta jest właśnie 10x15.

4 komentarze:

  1. U mnie nn
    autografy-dominisi.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam !
    Super kolekcja ! Gratuluje podpisów. I czekam na nową notkę.
    Zapraszam do mnie [autografy-bartek].

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ; ))
    U mnie nn ; ))
    Zapraszam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nowa notka
    autografy-sabina.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń