sobota, 5 lutego 2011

Reni Jusis

Następny autograf otrzymałem od polskiej wokalistki, autorki tekstów i muzyki - Reni Jusis.
Napisałem e-mail na adres ze strony artystki (agnieszka@amfibia.pl) i stamtąd otrzymałem wiadomość, że aby otrzymać autograf Reni Jusis należy wysłać zaadresowaną do siebie kopertę z naklejonym znaczkiem na adres:
AMFIBIA
ul. Trakt Lubelski 257A
04-667 Warszawa
z dopiskiem Autograf
Tak zrobiłem i po ok. 2,5 tygodnia otrzymałem zamieszczone wyżej zdjęcie z autografem i dedykacją. Jest ono formatu 9x13.

1 komentarz:

  1. Cześć, grtuluję sukcesu. Właśnie zamierzałam do niej napisać list :-) Tak w ogóle, to dodałam Cię do linków na moim blogu: http://mes-autographes.blogspot.com/ , więc jeśli masz ochotę, to zajrzyj czasem. Póki co jestem w fazie projektu, ale z czasem dodam wszystkie zaległe autografy ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń