niedziela, 15 stycznia 2012

Piłkarze Legii Warszawa

Dzisiaj autografy od piłkarzy i trenerów Legii Warszawa (łącznie 25 sztuk!).
Najpierw wysłałem do klubu e-mail z prośbą o informację jak zdobyć autografy piłkarzy. Otrzymałem odpowiedź, że mam wysłać kopertę rozmiaru A5 zaadresowaną do siebie z naklejonym znaczkiem za 3 zł na nią na adres:
Klub Piłkarski Legia Warszawa S.S.A.
ul. Łazienkowska 3
00-449 Warszawa
Po 15 dniach od nadania listu otrzymałem autografy. Jest ich 25 sztuk. Jestem bardzo zadowolony, bo jeszcze nigdy nie dostałem tyle podpisów naraz.

7 komentarzy:

  1. Gratuluję! January z www.scrabblezz.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałem Twój blog do linków. :D January z www.scrabblezz.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy do listu dołączyłeś jakiś krótki list ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu trzeba znaczek 3zł? I go nakleić na kopertę z adres klubu czy na kopercie zaadresowanej do siebie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączyłem krótki liścik z informacją, że proszę o autografy piłkarzy, znaczek za 3 zł, bo autografy są na takich kartach większych od pocztówek, a 25 sztuk waży tyle, że potrzeba znaczek za 3 zł.
    Pozdrawiam,
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! U mnie nn ;) Zapraszam na http://aggy-autografy.blog.onet.pl/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń