środa, 1 czerwca 2011

Dorota Stalińska

Dzisiaj autograf od polskiej aktorki teatralnej i filmowej - Doroty Stalińskiej.
Aby otrzymać autograf tej aktorki należy wysłać zaadresowaną do siebie kopertę B5 ze znaczkiem na adres redakcji strony internetowej Doroty Stalińskiej. Adres można otrzymać w odpowiedzi na wiadomość zatytułowaną autograf. Podana przeze mnie informacja znajduje się tu http://www.dorotastalinska.pl/kontakt.html. Po trzech tygodniach od wysłania koperty ze znaczkiem otrzymałem autograf.

2 komentarze:

  1. Bardzo serdecznie gratuluję podpisu. Ja pisałem do niej już jakiś czas temu i dostałem podpis na identycznym zdjęciu. Jednak miałem to szczęście, że kilka dni później mogłem spotkać panią Dorotę osobiście ;-P
    Pozdrawiam !
    [autografy-bartek]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do siebie ; )
    U mnie nn ; )

    OdpowiedzUsuń