czwartek, 5 maja 2011

Weronika Nowakowska-Ziemniak

Dziś autograf od polskiej biathlonistki Weroniki Nowakowskiej-Ziemniak.
Dostałem ten autograf miesiąc i dwa dni na e-mail nie podany na stronie sportsmenki, ale tejże stronie można wysłać wiadomość i możliwe, że tak jak ja otrzymać autograf.

=================
Niedawno na moim blogu dodałem wiele innych blogów w kolumnie po prawej stronie. Można teraz łatwo zobaczyć kto ostatnio dodał nową notkę. Mam nadzieję, że to się spodoba. Pozdrawiam, Autor!

6 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczny blog. :)
    Gratuluję kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dodałam Cię do linków.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Mógłbyś dodać mój blog do "Blogi innych zbieraczy autografów" ? Ja Twój już dodałam ;)
    Adres mojego bloga: http://evade-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Świetny autograf! Serdecznie gratuluję i życze powiększania kolekcji :-)
    Pozdrawiam! [autograf-bartek]

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, gratuluje autografu i zapraszam na reaktywację bloga.
    Gabi-autografy.blog.onet.pl
    Za niedługo napiszę o nowych zdobyczach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello! My name is Ivan I'm 21, I'm your fan from Ukraine can send me an autograph mail

    Address: Ukraine Zakarpattya s.Lipcha vul.Shkilna54 code 90415 Senevich Ivan

    OdpowiedzUsuń