niedziela, 6 marca 2011

Rafał Kosik

Ten autograf otrzymałem w dniu założenia bloga, tj. 21 XII 2010 r. W związku z tym pod opisem autografu zrobiłem podsumowanie mojej dotychczasowej działalności. Podpis dzisiaj opisywany pochodzi od polskiego pisarza - Rafała Kosika.
Na oficjalnej stronie autora w kolumnie po prawej stronie są różne zakładki. Jest tam też odnośnik Kontakt. Po wejściu w to łatwo można znaleźć adres e-mail do Rafała Kosika. Na ten adres napisałem wiadomość z prośbą o autograf 3 XII; 10 XII zdjęcie dla mnie zostało podpisane; 13 XII wysłane; a 21 XII je otrzymałem. Razem z białą obwódką zdjęcie ma format zbliżony do A5.
======================================
A teraz podsumowanie. Mojego bloga rozpocząłem pisać 75 dni temu. Do obecnej chwili miał 3636 wyświetleń, czyli dziennie średnio ok. 49 odsłon. Ten post jest 25 opublikowaną przeze mnie notką Najwięcej wyświetleń miał post dotyczący autografu Ewy Wachowicz - 406. Dodane zostały u mnie 24 komentarze. Bardzo lubię liczyć, więc policzyłem że średnio co 150 czytelnik dodaje komentarz. Dziękuje wszystkim, którzy zostawili komentarze.
W czasie działalności bloga otrzymałem naprawdę bardzo dużo autografów. Do tej pory zostały opisane 24, na publikację czeka jeszcze ponad 100! Są wśród nich moje wymarzone. Kiedy zaczynałem tworzyć bloga miałem więcej czasu - trwała przerwa świąteczna, zaraz potem były ferie. Teraz mam wiele nauki, ale postaram się dalej i częściej publikować notki.
Aby zobaczyć posty wcześniejsze niż 7 ostatnich należy wejść archiwum (znajduje się ono w kolumnie po prawej stronie; należy wybrać okres czasu i można zobaczyć dawne posty).
Serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia w zbieraniu autografów!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz