środa, 22 grudnia 2010

John Travolta

Następny autograf dostałem od Johna Travolty. Jest on bardzo znanym aktorem i bardzo się cieszę, że mam jego autograf z dedykacją.
Aby go otrzymać, należy postępować zgodnie z podanymi na jego stronie (www.travolta.com, zakładka Contact, a potem trzeba kliknąć tam gdzie jest napisane: To request an autographed photo, please click here) poleceniami: trzeba mieć dwie koperty 9 na 12 cali (czyli takie ok. A4), jedną należy zaadresować do siebie (pamiętajcie, aby dopisać nazwę swojego kraju) i złożyć i włożyć do drugiej. Drugą należy zaadresować:
John Travolta
P.O. Box 3560
Santa Barbara, CA 93130-3560
USA
potem należy jeszcze tylko włożyć do tej koperty dwa Międzynarodowe Kupony na Odpowiedź (to takie coś co można zamienić na znaczek w każdym kraju Związku Pocztowego; kosztuje to w Polsce 4,5zł/szt; ja kupiłem to na Poczcie Głównej w moim mieście, na innych nawet nie wiedzieli, co to jest) i można wysyłać. Najlepiej wysłać priorytetowym (lotniczym), bo zwykły dochodzi bardzo, bardzo długo. Odpowiedź dostałem po około 2 tygodniach. Było to duże (niewiele mniejsze niż A4), ładne zdjęcie. Dołożona była jeszcze tektura, żeby się nie pogniotło i na kopercie były jeszcze napisy DO NOT BEND (nie zginać). Jestem bardzo zadowolony z tego autografu.

1 komentarz:

  1. Hej dodałam już Twój blog do swoich linek :)
    Liczę na to samo i informuj mnie o nowych notka
    autografy-sabina.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń